چرا لوگو ؟!

لوگو یکی از جنبه های مهم بازاریابی کسب و کار است. لوگو نماینده گرافیکی شرکت است بنابراین یک لوگو خوب برند شرکت را اختصاصی می کند و تنها نماینده شرکت در بازار هدف می شود. به همین علت، لوگوی به خوبی طراحی شده، بخش مهمی از استراتژی کلی بازاریابی شرکت است.

لوگو، نماد و نشانه‌ی حرفه‌ای بودن است. شاید شما کارتان را از زیرزمین خانه‌ی خود شروع کرده باشید؛ اما داشتن لوگو یعنی اینکه کار شما به‌ طور حرفه‌ای آغاز شده است.

لوگوی شما صورت شرکت شماست ، لوگو در خود معنای شرکت شما را نشان می دهند.

و فونت و رنگ و نمادی که در لوگوی شما نشان داده می شود به مشتریان اطلاعاتی درباره شرکت شما می دهد و شما از روی این فاکتورها توسط مشتری قضاوت خواهید شد.

لوگو کار شما را در بازاریابی و تبلیغات راحت می کند . زیرا همان فونت و رنگ و طراحی لوگو

در تمامی کسب و کارها و بازریابی ها موثر بوده اند.

 اگر لوگو ضعیف باشد، دچار دردسر بزرگی می‌شوید. سعی کنید برای ساختن لوگویی متفاوت وقت بگذارید و ببینید کدام طرح با شما بهتر ارتباط برقرار می‌کند.» لوگوی استارتاپ‌ شما عنصر تعیین کننده‌ی کسب‌و‌کارتان نیست اما به قطع یقین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار‌ است.

 

علی حسن زاده

 


علی حسن زاده لوگو ,شرکت ,لوگوی ,بازاریابی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قانون یار ماشین سازی آذربورینگ معرفی کالا ارشیو تفریحی سرگرمی سوسک البرز گوگل آزمون آیین نامه اصلی رانندگی با جواب - سوالات آیین نامه اصلی